Friday, March 31, 2006

"Vikingkjeller'n"


Hehe... Ja, nå har det seg slik at i dag har jeg vært på Kløfta og spilt poker...Og stedet het "Vikingkjeller'n Pub";) Hehe... Jeg fikk en mail fra en poker-side som jeg tydligvis har laga meg et nick på for leeenge siden, og der sto det: gratis texas hold'em turnering! Og jeg tenkte skitt-au, detta må jeg prøve å komme meg på når det er i Oslo...Men så viste det seg at de dagene de skulle være i Oslo, så er jeg hjemme på Påskeferie...Hmm...Hvor kan jeg da melde meg på som jeg tror er i nærheten av Oslo...Joda, intet ringere sted enn KLØFTA fant jeg ut..hehe, alle andre dager var jeg opptatt...

Så ja, jeg har vært på Kløfta....Det var en av de mest lugubre barene jeg har vært i, og ikke nok med det, jeg var vell eneste hunnkjønn i turneringa, kanskje det var ej til, men hun røyk ut før meg iallfall..Det var ca 70-75 som deltok, og jeg ble nr 20! Ikke dårlig for lille meg det, det var mange erfarne spillere der for å si det på en politisk korrekt måte:P hehe...Snittet på folka der lå vell på 35 år eller no:)

MEN, jeg hadde det kjempemorro!!! Turneringa startet klokka 17, og jeg holdt ut til like før 20.. Hadde dårlig kort, men klarte meg bra, og de eldre kara ble faktisk ganske så imponert! Jeg prata med en masse hyggelig karer og gutter, og det var riktig koslig:)

De som styra hele opplegget kom bort til meg og spurte om jeg ikke skulle komme til Oslo også, for ironisk nok, så har de jo klart å flytte den ene dagen til førstkommende onsdag før jeg reiser hjem, så jeg hadde ikke trengt å dra helt til Kløfta...Som bare er 10 min fra gardemoen med tog for de som har interesse av å vite det:P hehe... (dette var nemlig et spm jeg fikk en del: hva gjør du her egentlig da!? ) hehe... Og det kan en jo lure på selv også:P Men gøy var det, og jeg angrer ikke på at jeg dro... Synes jeg var tøff som stakk alene en plass jeg aldri har vært før og fant fram til Viking-baren og greier og greier...hehe

0 Comments:

Post a Comment

<< Home