Thursday, March 09, 2006

skole skole skole...

Hehe, ja, nå er ikke skola mi helt "normal" da, og da tenker jeg at normal skole er lesing, lesing, lesing..hehe.. Min vanlige skoledag består nemlig av noe helt annet: dans, sang og drama! Denne uka og i neste, holder vi på med en workshop i ensemble og skuespill, dvs; vi blander sang og drama sammen! Vi er delt inn i forskjellige små grupper og jeg skal være med i et jentenummer fra "I blanke messingen" og en duett med Mats i klassa mi som er fra "Crazy for you"! Begge numrene er veldig kule, men duetten er nok morsomst:) Hehe, er ikke hver dag at en homo skal overbevise av han er den "rette" mannen for deg! ;) Det som er interesant med denne workshop-en er av vi skal vise ferdig det ferdige resultatet for rektorer og lærere neste uke, og går det bra, så får vi kanskje ha det med på større forestillinger vi skal ha fremover før sommer'n! Ønsker meg selv tvi tvi;)

Dette synes da jeg er veldig spennende, men for deg som ikke kunne brydd deg mindre;
-til helga, nærmere bestemt 12.mars!!!! SÅ kommer v-cupen i hopp til Holmenkollen! Og gjett hvem som skal dit, jo Marthe-barte!! Hehe, foruten de norske gutta, såklart, så heier jeg på en veldig søt liten Østerriker: Morgenstern;) GO MORGI:D hehe


0 Comments:

Post a Comment

<< Home