Sunday, February 19, 2006

Ferie!!!

Ja, nå har jeg endelig ferie:)
Jeg har bestemt meg for ikke å skrive mer negativt om OL!!! Så derfor dette fine bildet av vår andre gullvinner fra gårsdagens super-g! Kjetil Andre Aamodt! Helt utrolig at han fortsatt er med i toppen! Dette er hans tredje OL-gull i denne grenen: 1. kom i Alberville i 92, det andre i sist OL i Salt Lake 2002, og nå i Nagano! Jaja, d er ikke noe annet å gjøre enn å bøye seg i støvet for den kar'n gitt!

Nok om OL! JEG HAR VINTERFERIE!!! Nå sitter jeg i Oslo og venter på at klokka skal bli så mye at jeg kan ta t-banen og tog inn til Gardemoen!! Skal ta fly klokka 18.30:) Jeg gleder meg faktisk veldig masse til å komme hjem en tur:) Slappe av litt og bli helt frisk! Har nemlig ikke vært i superform siste uka her i Oslo. Feber og antydninger til lungebetennelse + forkjølelse:) hehe, men nå ser jeg lyset i tunellen:) FERIE FERIE FERIE!

En ting til som jeg gleder meg masse til å være med på i ferien: SOLVEIG sitt bryllupp!!! JEAH! Førstkommende lørdag er den store dagen her, og jeg gleder meg til å se hennes selvlagde brudekjole! Den er sikkert fantastisk! :)

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Bra jobba ! :D Får si en som oppdaterer bloggen sin !

8:01 AM  
Blogger Marthe og Kenneth said...

hehe, takk du:)
Koslig å sjå at du har stikki innom sia mi! Klæm t du! Håpe alt står t bra i Bergen:)

4:10 PM  

Post a Comment

<< Home