Thursday, March 02, 2006

Da var det straks helg;)

Denne helga gleder jeg meg masse til, på lørdag kommer Randi på besøk til meg, og hun skal være her ut tirsdag! Blir kjempekoslig! Hun kommer direkte fra Asia, så det blir sikkert mange artige historier derfra:) Randi er leder på Team Action i år, så derfor ser jeg litt for lite til yndlings-roomien min;) hehe... (Vi bodde sammen på folkehøyskolen for dere som ikke "tog`an"!! )
I morgen, fredag altså, skal jeg på bursdagsparty til ei i klassa, vi skal ha temaet: Something old, something new, something CRAZY, something blue:) Bli fun!!! Og sist, men ikke minst, jeg skal på audition til Wallmans på søndag! Det er en resturant hvor de som serverer også har flere show i løpet av kvelden, med en "grand finale" på slutten... Wallmans har visstnok skikkelig bra rykte på seg:) (www.wallmans.no)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home