Monday, February 13, 2006

Skuffende start med mye klabb og babb!

Ja, det er OL jeg snakker om såklart... Hehe... Jeg er da en såkalt OL-fantast! hehe, og har sett alt av Ol hittil som jeg har fått tid til... og kjære alle sammen, Norge gjør d ikke så bra!! Vi har kunn ett gull på 14 øvelser, og da blir lille Marthe lei seg:O buhu... hehe

Vi (Norge) har riktignok fått 8 medaljer, men hva gjør vell d når 4 er bronsje og 3 er sølv... Jeg hadde optimistisk tippet at norge fikk 12 gull i Torino-OL, nå er vi riktignok bare på dag tre, men gasspedalen må vell strengt tatt snart bli tatt i bruk da om målet mitt skal bli reality;)

Ikke nok med at vi gjør d dårlig (fortsatt Norge jeg snakker om, om du datt ut:P ...), så har vi utur også...Men vi har stang ut i flere tilfeller...3 fjerdeplasser har vi så langt; i kvinnelangrenn, kombinert og i utfor... Og på toppen av d hele er halve troppen vår blitt SYKE! NON GOOD... Marit Bjørgen, vårt STØRSTE OL-håp, har ikkve vært bra de sistre 3-4 ukene, og nå ligger hun nede med magevondt... hmmm... jaja, nå har vell jeg sagt nok negativt om OL for denne gangen..

Men må avslutte med noe positivt: EG HAR FORTFAREN TRUA PÅ NOREG! Tror nemlig vi kommer til å få maaaaange flere medaljer i de 2 ukene vi har fremfor oss, er bare en mye nerver i starten, men så blir d skjerpings på alle kanter, og da blir d 12 gull!! hehe

PS: hvis noen der ute ikke skjønte hvem denne kar'n er for en, så er det altså vår ene, kjære, GULLVINNER: Lars Bystøl:)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home