Thursday, March 16, 2006

Ja...

Tenkte det var på tide å skrive inn et nytt innlegg i bloggen min, men fant liksom ikke noe bra bilde jeg ville ha med denne gangen...Derfor, for å gjøre det litt mer spennende å lese, så har jeg gitt bostavene mine fargen lilla:P hehe

I dag har vi hatt visning av vår to ukers lange workshop på skola, det gikk ganske så bra!! Lærer'n min spurte om ikke jeg og Mats ville ta duetten vår på huskonserten vi skal ha 6.april! Og det har vi jo lyst til! Den er skikkelig morsom:) Hehe, jeg skal være avvisende for Mats hele tiden, skikkelig bichy, og han bare trygler meg om at "vil du ha meg!!!" hehe..morsomt:P (på toppen av det hele, for dere som ikke vet det; Mats er homo dilux, og da er det enda morsommere at han spiller hetro kjekkas som trygler og ber om lille meg:O)

Til helga, nærmere bestemt lørdag, har jeg et "luksusproblem": jeg er bedt i 3 forskjellige bursdagsfester!! WHAT TO DO!!!???!!! hehe... Skal prøve å i alle fall komme meg i et av dem!
Den ene festen er for en i klassa mi i år, den andre for ei jeg gikk sammen med i fjor på Bårdar i Trondheim, og den tredje for to søte levanger-venninner av meg: Kristi og Siri:) Dilemma;)

Senere i kveld skal jeg noe skikkelig show: jeg skal spille Poker med gutta!! Gleder meg! Skal banke dem alle samma:P hehe... ønsk meg Good Luck;)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home