Sunday, February 26, 2006

Da var OL ferdig for denne gang!


Ja, må vell få avslutte OL-skriveriene mine med å si at Norge fikk faktisk 19 medaljer! Det er ikke dårlig det, skjønt det kunn ble 2 gull:) Tror nok vi kommer sterkere tilbake til neste OL siden vi fikk en "nedtur" og "stang ut" i dette OL! Så jeg er klar for OL om 4 år jeg assa, gleder meg allerede;) Hehe... Norges medaljer ble altså: 2 gull, 8 sølv, 9 bronsje! Jadda...

Da var også ferien min ferdig, har vært syk, og håper og tror at jeg har fått kura meg litt hjemme, er ikke helt 100% enda, men satser på at alt er bra til i morgen: Audition-teknikk!!! Skal ha en lissom-audition som vi får karakter på og sånn..Mer som en prøve altså:) Da skal det synges og danses, så da håper jeg at stemmen og kroppen holder:)

Var i bryllup i går da, til SOLVEIG og BERNT! De var fantastisk vakre! Solveig har laga draktene til hun og Bernt og til de tre små søte brudepikene og brudesvennene:) Kjempefint var d! Som å være i et eventyr! Og jeg håper og tror på "de levde lykkelig alle sine dager..." ;)
Gratulerer så mye til de nygifte:)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home