Monday, March 20, 2006

Dansefeber-FINALE!!!

Ja, i dag er d finalen i dansefeber! Det er 2 gutter og 2 jenter igjen, men kunn ÈN av dem vinner!! Og vi heier vell på Christoffer ikke sant folkens!!! Han er kjempedyktig og har helt sykt bra utstråling!
For dere som ikke vet hvem Christoffer er, så er d han lyse gutten på bilde;) hehe... På andreplass håper vi på Adil, tredje Maria og fjerde Tine...Tine er hun med det røde håret...Hun er danselærer på skola mi faktisk...har ikke henne jeg da, men synes hun er litt vell gammel til å vinne...blir 30!! Kan jo slippe til noen med litt ferskere blod mener da jeg;) hehe... Krysser fingra for at det blir en bra kveld, og at den beste vinner;D
Jeg skal bort å se finalen...Mk skal ha meg med til danse-hiphop-venna sine som jeg aldri har møtt før!! Men de skal ikke være særlig skumle, så jeg overlever nok kvelden:) Hehe... Det var vell alt for denne gang, takk og farvel:P

0 Comments:

Post a Comment

<< Home