Tuesday, July 25, 2006

På'en igjen;)

Hehe, hadde klart å få en litt normal døgnrytme 3 netter på rad nå, men her sitter jeg igjen gitt:) Hehe, dumme, dumme jente:) Sitter å laster ned en hel del gamle sanger, morsomme grejer;)

Tja, nytt siden sist: Jeg har kommet inn i Trondheim, men det visste jeg jo egentlig at jeg ville gjøre uansett:) Så nå har jeg sendt svarbrev og levert politiattest! Hehe..Man må ha det når man skal jobbe med barn og unge vettu;) Og nej, det var ingen merknader der faktisk;) Jeg er en snill pike:P Hehe (Skikkelig fælt bilde, men shitt au, det var et bilde jaffal!! Hehe)

7 Comments:

Blogger Malene said...

Tullejente dette var eit fint bilde.Er dette etter du har farga håret??Eg ser desverre ingen forskjell..hm..Men FIN er du alltid, realise it.

12:59 AM  
Blogger Marthe og Kenneth said...

Hehe:) Hej søta! Nej, d her e et gammelt bilde...vart tatt i fjor i Oslo i sammenheng me en tejt artikkel;) Hehe..Æ e syk å fæl her, derfor æ ikke like d:D Hehe

1:49 AM  
Blogger Malene said...

Så sjuk og fæl kan du ikkje synst at du var ellers hadde du ikkje satt inn bilde vel, lurifaks;)

5:36 AM  
Blogger Marthe og Kenneth said...

Hehe, nej, d e ikke kjempestygt nej, da hadd æ latt d bær ja;) Men æ hadd 40 i feber og villa ikke bli tatt bilde av;)

7:04 AM  
Blogger Malene said...

Få sjå bilder av deg med den nye sveisen då. Send i mail dersom du ikkje vil legge ut her;)

1:34 PM  
Anonymous Anonymous said...

Avbryter denne hårdebatten litt og sier GRATTIS med skoleplass!! Så du drar hjemover igjen du ja.. du har i hvert fall fått smakt på oslo-livet! Vi sees kanskje på lars erik-festen eller hur? Uansett så får du ha en fortsatt god sommer og lykke til med skolen! Gled deg til ped.. Vygotsky og Piaget og de gutta kan jo ta knekkenpå enhver, men obs, det varer kun en liten stund! ;) Det fikser du!

11:01 AM  
Blogger Marthe og Kenneth said...

Jo, takk;) Jeg gleder meg veldig til å starte på "ordentlige" studier;) hehe.. Jeg får desverre ikke kommet på avskjedsfesten til Lars Erik..Jobber hele helga:( buhu.. Men takk for mail forresten:) Høres ut som du har hatt det morsomt i dyreparken i sommer:)
Vi preikast;)

11:24 AM  

Post a Comment

<< Home