Wednesday, July 19, 2006

Dårlig døgnrytme....akk

Hehe, ja, det er ikke enkelt folkens...Når man legger seg tidligst 3-4 hver natt, å så begynner man plutselig å må på arbeid tidlig! Det holder på å skje nå! Hehe, vondt i hodet, svimmel og "tujllatt i hauue" som vi si på trøndersk:P Det blir min første "tidlig"-dag i morgen, å hodepina er på full gang allerede...Og jeg klarer ikke å legge meg! Dumme, dumme jente!! Klokka er 01.00, og jeg vil bare sitte på datan til klokka er sånn, ja, hva skal vi si, sånn 3-4:P Hehe..I need some help guys;) Håper alle fortsatt har en fin sommerferie! Si ifra hvis det er noe gøy som skjer da!!! Jeg er med;)

2 Comments:

Blogger Marthe og Kenneth said...

Må legge til at jeg i natt, istedenfor å sitte på datan heeeele tida, så farga jeg håret mitt etter at jeg skrev innlegget;) hehe... håpløst:D

6:51 AM  
Blogger Malene said...

Vis oss bilde då du skjønne venn. Alt kler den smukke seier alltid tanta mi til meg;)

12:43 PM  

Post a Comment

<< Home