Monday, July 03, 2006

Sjokkerende nyheter!!!

Ja, det er helt sant. At det er sjokkerende liksom... Ehhh, blir litt vemodig når jeg skal si dette: JEG FLYTTER HJEM!!! Skal flytte hjem og gå på lærerhøyskolen i Trondheim. Så jeg har som plan å bli litt mer økonomisk. Eller bli litt økonomisk heter det nok siden jeg ALDRI har vært det tidligere! Hehe... Jeg tror jeg trenger en pause fra litt forskjellig mas og fjas..Har stressa rundt de siste 3 årene, så tar en, om jeg får si det selv, velfortjent pause:) Skal bare studere og jobbe litt ved siden av. Tenker kanskje å starte opp igjen med en eller annen form for ballsport..Og om et år kanskje, når jeg savner det, da begynner jeg å danse/være danselærer osv:)

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hei! Kaille du d ein sjokkeranes nyhet? Hehe. D flæste æ kjeinne som bor/bodd i Oslo fløtte derifra innen kort ti fordi plassn sug. Trondheim e tingen vett ;-)
Litt litn by kanskje, men eillers knaill

Tommy

12:30 PM  
Blogger Malene said...

Ingenting i veien med å tenke økonomisk snuppis. No får vi andre berre ein unskuldning til å reise nordover for å treffe ei heit dame som bur i flotte Trondheim;)

DU er så fin skal du vite!!

1:12 PM  
Blogger Marthe og Kenneth said...

Tommy:
Hehe, æ trivdes da masse i Oslo vettu, kan tænkes æ flytte tebake t næste høst;) Men træng litt pause;) Men bli arti å bo der ja, vi må finn på nå spræll!!

Audi:
Du e så gooo atte:) Fin e no du å babe;)

10:59 AM  
Blogger Jentene på den andra siå said...

ohno! dette va sørgelig triste nyheter marthe...me har jo ein settlerskveld tegode?!!! men den får me ta når du komme på besøk:) eg komme verfall te å savna deg i byen, og glede meg viss du bestemme deg for å dansa videre ner te oslo neste år...:) de e velkomme på besøg whenevva!
klemklem!

9:12 AM  
Blogger Marthe og Kenneth said...

Marianne:
Nej, jeg skal ikke være i Oslo:( Heller ikke julekonserten..Har ikke sagt ifra til pernille og gjengen enda..Litt impuls-flytting det her..
Gruer meg til å si det, har nemlig sagt jeg skal være der;)
Katrine:
Jeg vet!! Vi må ha den til gode! MEN jeg lover dere kommer til å se meg en del i Oslo, kommer mye på besøk dit vettu;) Har dere flytta el?!
KLÆM

5:00 AM  
Blogger Jøran said...

Ohy ohy! Ska du fløtt te Trondheim? Lite greitt :D. Fylla!

2:44 AM  
Blogger Marthe og Kenneth said...

Hehe, hej du:)
æ ska lægg ut et fint bilde av oss toan Jøran..som du har tatt...
Ja, bur du i tr.h?! Da snakkast vi der vettu:D

4:02 AM  

Post a Comment

<< Home