Friday, June 09, 2006

Ut på tur, aldri sur!

Ja, nå er det ikke mange dagene før jeg og bruttern drar til Spania! D blir toppers! Gleder meg noe syyyykt mye!

I dag så var min siste skoledag, hadde to danseklasser:) Det er litt vemodig egentlig..å være ferdig liksom..Men men, vi i klassa skal ha avsluttningsfest i dag! Det blir sikkert kjempemorsomt! Skal grille i en park først, for så å dra til Linn i klassa:)

Bruttern kommer til meg i kveld og skal være her i helga før vi reiser på mandagsmorgen:) Mamma er i Oslo allerede, men hun kommer ikke til meg før i morgen...Hun bor på hotell i natt:P hehe

Bildet dere ser, er fra FHS-året mitt, og da vi var på Gardemoen for å dra til Thailand i 2004!

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Det høres ut som blir en koselig tur altså!! Ta vare og kos dere mye!! Husk faktor og ikke finn på noe tull;)

4:19 PM  
Blogger Marthe og Kenneth said...

Hehe, joda, håper på d du:) Takk skal du ha, skal huske på solkremen ja;) Du får ha en fin sommer du også snuppa! Klem

1:00 PM  
Blogger Jentene på den andra siå said...

hei du marthe mi:)
ha ein aldeles strålande sommar, og nyt sydenlivet, det e heftig:)
me fekk ikkje fonne på någe før sommaren plutselig va der...selv om du prøvde..sorry, eg tar det på min kappe... men me tar det igjen te høsten! glede meg masse! gla i deg, katrineklems1:)

11:19 AM  
Blogger Malene said...

Halloen babe.

Tok meg ein snart visit innom.Er langt på natt og eg bør sove sidan det kun vart 5 timar i natt.

Men stikk innom blog`n min og så snakkast vi=)

Love jau

audios

3:59 PM  
Blogger Marthe og Kenneth said...

Halloen folkens!

Saa koslig med hilsninger! Naa er jeg altsaa i Spania! Det er herlig!
Jeg og bruttern har reist litt rundt! Har vaert i Madrid, Barcelona og naa er vi i Valencia!! Love it!!! Onsker alle en god sommer, og haaper jeg faar se noen av dere iallfall! Glad i dere! Peace and love;)

11:06 AM  

Post a Comment

<< Home