Sunday, June 04, 2006

Jeg gleder meg!!!

Ja, nå er det bare 8 dager til jeg og lillebroren min skal til Spania!! Det blir show! (hehe, bilde har ingen sammenheng med det...fant bare et gammelt bilde av meg her på datan til MK!!)

Mats og jeg drar på mandags morgen! JIPPI! Men først skal jeg ha elevkveld nå, førstkommende tirsdag, alle er velkommen! Klokka 1800 på Bårdar(6.juni)! Tror det er gratis, kanskje en 20-er maks! Og på onsdag skal jeg på nok en POKERTURNERING!! Hehe:) Hadde jo vært fryktelig smart å vinne den, for da får jeg med litt ekstra penger til turen;) hehe.. må bare danke ut ca 180-200 gutter først:P

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Super color scheme, I like it! Keep up the good work. Thanks for sharing this wonderful site with us.
»

8:40 AM  

Post a Comment

<< Home