Monday, June 19, 2006

SPANIA!

Tenkte jeg matte sende en hilsen fra Spania! Her er alt fint og greier! Varmt og godt vaer;) Akkurat slik man vil ha det! Bruttern og jeg har vaert her i en uke! Naa er vi i Valencia! Kjempefine greier! Vi bor paa et kjempekoslig youth hostel midt i sentrum! Her faar vi med oss vm-kampene og moter mange fine, trivlige folk fra all around the world;) Ingen tror at Mats bare er 15 aar.. Vi blir tatt for aa vaere paa samme alder:D hehe.. Men morro er det her gitt!! Gleder meg allikavell til aa komme hjem til kjente og kjaere! Saa for denne gang: bye bye!

1 Comments:

Blogger Malene said...

Vert litt missunneleg,ja. Kunne gjerne tenkt meg å ha vore i spana,Italia eller portugal. Kanskje aller helst Tyskland og helst på Ronaldinho(feil skrive?)..hehe.

Har du sett blog`n min då?

Trivast så langt i Norges sydenstrøk Kristiansand=)

1:51 PM  

Post a Comment

<< Home