Wednesday, April 08, 2009

Som tida flyg.. når man har det travelt!




Ja, travelt har det altså vært den siste uka. Eller travelt og travelt, jeg har vært opptatt med å lese til eksamen. Og ja, jeg leser nå i påska også.. :) Har nemlig muntlig eksamen i norsk, og det er MASSE pensum, og ALT er aktuelt!! Så nå så driver jeg og noterer flittig, har skrevet 35 datasider med notater de siste 3 dagene.. Hehe, I know, æ e gal;) Men har desverre notater fra under halvparten av pensum enda, så jeg må bare fortsette.. Når eksamen er lurer du på? 16.april.. snaaart med andre ord.

Jeg har sagt til min mor, ja, jeg er hjemme en tur i påska, at jeg er opptatt fra morningen til 17-18 tiden, da sitter jeg innelåst på mitt rom og leser.. Og det har faktisk funket bra:) Så med andre ord, så tar jeg påskefri på kveldene, det er egentlig greit nok det:) Er jo da folk flest er mest sosiale, så jeg skal ikke klage over mi lesepåske:P Litt trist såklart at jeg ikke får dratt på noen hytte og kost meg kløgg ihjel, men dette får duge for denne påska!

Nå er det vell strengt tatt på tide å finne senga snart - vet egentlig at jeg ikke får sove helt enda, men man kan da håpe!!

GOD PÅSKE!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

I inclination not concur on it. I over warm-hearted post. Specially the title attracted me to be familiar with the whole story.

12:47 AM  

Post a Comment

<< Home