Tuesday, March 31, 2009

Tilbake i bartebyen!

Det stemmer, jeg er tilbake i trønderhovedstaden etter en fantastisk helg i Hamar! Vi var på det meste nesten 50 stk fra mitt folkehøgskoleår:) Dette er veldig bra for et 5års treff! Det kom 10 til som jeg gikk i klasse med, og dette var jo ekstra stas for meg.

Hva vi gjorde? Nesj, vi spiste mat, prata, mimra og opptrådde;) Samt det var den årlige volley- og fotballturneringa mellom de ulike kullene! Mitt kull vant volleyballen i jenteklassen :D weee!! Og ja, jeg var såklart med på både fotball og volleyball.

Ellers ble det også en del klemming, kosing og grining:P Grininga var vell forbeholdt avskjeden;)

Men dette var en fantastisk helg som sagt! Jeg gleder meg allerede til 10års reunion om 5år:P Hehe, håper bare jeg har kommet meg litt lenger i livet til da. (var jo mange med barn, som var forlovet eller gift..)

Jaja, det var kortversjonen: når jeg får tak i noen bilder, så skal jeg nok få lagt ut et par her!!

KRAM

0 Comments:

Post a Comment

<< Home