Sunday, March 22, 2009

Motivasjon til lesing

Hvorfor skal det være så innmari vanskelig å få motivasjon til eksamenslesing?! Hehe, her i gården er det i alle fall slik. Eller, det er kanskje ikke det at jeg ikke ser for meg at jeg kan lese litt pensumbøker, men det er da så mye annet man heller vil eller kan gjøre. Jeg for min del er sportsgeek dilux. Ikke at jeg er den mest aktive selv, men jeg er en aktiv tilhenger! Og da går det som det går i helgene: Jeg ser heller på NRK sin sportslørdag og søndag, og så er det plutselig blitt ganske sent på dagen, og da gidder jeg ikke lese noe like vell.

Noen ganger så prøver jeg å gjøre begge ting på en gang: se sporten OG lese samtidig.. Kan nok skrive under på at dette ikke er den mest effektive studieteknikken hvis noen lurte på det.

Ja, nå skulle jeg egentlig ha lest litt, men istedenfor kom jeg jo på at jeg liksom skulle bli flink til å skrive inn innlegg her på bloggen min, så da MÅTTE jeg bare gjøre det før det blir mer lesing i dag:P

"Så sånn går no dagan!"
- og så tilbake til, eller, nå skal jeg starte lesingen for denne dagen:P

0 Comments:

Post a Comment

<< Home