Wednesday, March 18, 2009

"No bli d liv"

Ok, så prøver jeg meg her igjen. Det er en kjent sak at jeg ikke er den flittigste bloggeren, og at jeg har prøvd meg et par ganger, men sluttet ganske så fort. Men det er ikke for sent å snu har jeg hørt, så da er det på'an igjen.. ;)

Jeg er for tiden en travel dame, noen vil vell si at det har jeg alltid vært.. Og det er kanskje sant, men jeg er ekstra travel igjen nå da.. Og når jeg sier det selv, så er det hektisk med andre ord. Jeg har ikke tenkt å utbrodere om dette i bloggen, men kan gi en kort skisse av mine to siste dager:

I går:
- skole fra 8.30-11.00, møte 11.15-12.00, møte 12.30-13.15, møte 14-.00-16.00 og møte 17.00-19.30.. puh..

I dag;
skole fra 10.00-14.30, møte 15.00-16.00, møte igjen kl 1800-2200..

Det var en teoretisk skisse, og da har jeg ikke lagt til at jeg har 3 eksamener og en bachelor jeg skal igjennom de neste 2 månedene... puh.. hehe.. samt litt dansing og andre verv..


Men sett bort ifra min travle hverdag, så har jeg det nokså bra. Jeg har omsider klart å sove nogenlunde regelmessig igjen, og blir faktisk trøtt! Å være trøtt er en fantastisk følelse har jeg innsett etter 3-4 måneder uten søvn og uten å være trøtt. Og får man sove, så blir man faktisk mer utvilt neste dag og man slipper å få et nervøst sammenbrudd hvis insomnia'n varer lenge;) Du synes kanskje dette er innlysende, men det er ikke det bestandig skal jeg love deg. Men nå er jeg faktisk dette bevisst: søvn=bra:)


(Nå lurer du kanskje på hva bildet egentlig har å gjøre med teksten jeg har skrevet her.. Det har nok ingenting med bildet å gjøre:P Bildet er av Tigergutt, hannkatta til mamma, han er en skikkelig tøffing, og jeg synes dette bilde egentlig snakker for seg..)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home