Thursday, March 26, 2009

Reunion!


Ja, jeg skal på reunion i helga!! Nå er det 5 år siden jeg gikk på FHS! Tida har gått fort:) Det blir veldig spennende å se hvem som kommer fra mitt kull, samt se om jeg kjenner igjen alle jeg bør kjenne igjen! Hehe:)

Jo, litt kort om hvor jeg gikk osv. Jeg gikk på Hedmarktoppen FHS i Hamar. Her gikk jeg ei turnelinje som heter Team Action On The Road, eller TAO som vi kalte det. Jeg var danser på denne linja, og vi var alt fra dansere, sangere, teknikere og musikere med i den gjengen! Vi rigga alt selv, og fremførte alt selv. Det var en egenkomponert musikal vi reiste rundt med, samt en konsert av diverse coverlåter:) Vi hadde ikke mindre enn 150 musikalvisninger og 60 konserter i løpet av noen få måneder på FHS:) Som dere skjønner, så var ikke jeg så ofte på selve FHS, men var på Norges og Europaturne! Vi var også en måned i Thailand, så dette var et veldig begivenhetsrikt år!

Noen av disse folka på reunion har jeg da ikke sett på 5 ÅR!! Så jeg er veldig spent! Men tror det blir sånn at når vi først kommer dit og samles, så er det som om det var i går at vi gikk der igjen!
Det var i alle fall litt sånn da vi var der på årstreff for 4 år siden:)

Hedmarktoppen FHS er veldig flink til å arrangere slike treff, så hvert år så inviterer de 1års, 5års, 10års og 25års jubilanter på skolen under samme helg. Det arrangeres konkurranser og man har festmåltid på lørdags kveld, kanskje en konsert eller teaterframføring osv osv. Så det er mye som skjer!!

Som dere sikkert skjønner, så gleder jeg meg masse til denne helga, og dere skal ikke føle dere utelatt, for jeg skal fortelle alt hva som hendte når jeg er tilbake på mandag!!

SO LONG!

Kram

0 Comments:

Post a Comment

<< Home