Monday, April 17, 2006

Buhu, da var ferien ferdig...

Ja, det er litt trist, men nå er altså påskeferien over for min del..Om 4 timer setter jeg meg på toget mot tr.h for å ta natt-toget derfra. Jeg har hatt en ganske så morsom påske faktisk! Har møtt mange kjente og kjære, og det er jo godt og bra! Har til og med rukket å være to turer på fjellet! En skitur med mamma i Vullusjøen her i Levanger og med slekta oppe i Skorovatn på hyttetur i helga!

Men jeg fortviler ikke fordi om ferien er ferdig, det blir digg å komme tilbake til skolen og det stresset som venter oss der: skal ha tre forestillinger i mai, og vi har ikke lært noe av det vi skal ha med enda!! hehe...spanande:P Og uka etter siste forestilling skal jeg hjem igjen og til min kjære brors konfirmasjon! Det kan bli heftige greier!

Så dette var alt fra den vakre lille byen Levanger for denne gang:) hej!
(bidet er altså av kulturhuset vårt: festiviteten som det så fint kalles!)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home