Tuesday, April 25, 2006

Bårdar

Ja, det er altså navnet på skola jeg går i år. Jeg er drittlei! hehe...Kan ikke vente med å begynne på teorietiske studier akkurat nå kjenner jeg:) Men joda, det er jo morsomt å danse hver dag, men noen ganger kommer man til det tidspunktet der nok er nok, grow up;) (d rima, så måtte ta det med:P ...eh hehe)

Akkurat nå jobber vi fram to forestillinger vi skal ha i slutten av mai, en elevforestilling og en sommerforestilling som lærerne lager til oss.. Det er mye stress!! Mye jobbing!! Mye slit!! MEN; forestilling er artig da!

Klassa mi skal ha sommerforestilling 20. og 21. mai, så da er det bare å komme folkens! Det blir nok veldig bra skal dere se!! Min klasse er "spesial-klassa", hehe, vi er nye for året, og kalles: Musikal-dans, så det er akkuart det dere kommer til å få se, sang, dans og musikalnummer;) jepp!
Velkommen skal dere være alle sammen, selv om jeg sa at jeg er lei, så skal dere nok få se mitt musikal-glis disse to dagene;) hehe

0 Comments:

Post a Comment

<< Home