Thursday, April 20, 2006

:)

Nå var det nesten helg igjen folkens! Kort skoleuke:) Herlige saker!
Til helga får jeg besøk av min skjønne søster, Stine! Det blir koslig! Hun har savna meg fælt nå i 4 dager, så derfor kommer hun til meg alledere i morgen;) (eller så bare utnytter hun min gjestfrihet fordi hun skal på audition i Oslo i helga!? hmmm... hehe) Uansett grunn, så gleder jeg meg iallfall til hun kommer, hun er en morsom sjel:)

Stine-fakta:
-18 år (blir 19 i år!!)
-singel
-har lappen
-snart russ! huff og huff;)

2 Comments:

Blogger Kristin-Bistin-Bo-Bistin said...

RO-SEN-BOORG!!!!!!! Har du hoerst at min mor og far flytte te Levanger, saa nu faar ae nok sjaa dae litt oftar i ferian! Stas

8:07 PM  
Blogger Marthe og Kenneth said...

Hehe!! jepp, go RBK;)

Nej, d visst æ ikke!! så morro! Da må vi møtes ofter ja:)

11:36 AM  

Post a Comment

<< Home