Sunday, April 30, 2006

BØ!!! -vart du skræmt no;) mowhaha

Hehe, min humor denne helga er på topp assa:P hehe, eller kanskje ikke;) Jeg har da vært i Bø, som noen av dere sikkert forstod! Har vært på besøk til min skjønne venninne Karin som dere så fint ser på bildet her! Hun gikk idrett og villmark på Hedmarktoppen FHS samme år som jeg gikk på Team Action!

Gjett om vi har hatt en morsom helg da folkens! Joda, lagt oss sejnt, dvs lagt oss tidlig...på morgenkvisten, satt Bø på hodet, rula vilt, og hun har vist meg litt av hvert her:) Morsomt;) Har hatt den store glede av å møtt hennes venner her, og det er en artig gjeng; gale, single, morsomme folk:P hehe... Fått dansa myyye swing:D

Har ikke tenkt å utbrodere mer om helga her, det får heller skrives inn i min o store, svarte, hemmelige, fryktelig hemmelige dagbok;) ehhh..nåh...

Men ja, Norge er et lite land, det viser seg at de folka som kjenner noen fra Levanger som jeg har møtt her i helga, de kjenner noen av de jeg kjenner hjemme, og det er jo stas!

Nå skal jeg og Karin bort til noen kompiser av henne og knuse de i brettspill;)

Hej nu;)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home