Wednesday, March 14, 2007

Da va æ "tikka"!! help

Hehe...d e nok ikke så farlig, men sånn e reglan:

Hver spiller starter med å skrive seks rare ting om seg selv. Bloggere som blir "tatt" må skrive 6 rare ting om seg selv, samt skrive ned reglene for spillet. Til slutt velger spilleren 6 nye bloggere som "har den", og lister opp navnene deres. Etter det er gjort skriver han/hun en kommentar på bloggene til hver av dem, for å la dem vite at de har blitt tatt, og at de må lese bloggen til den som tok dem for ny informasjon!

Her er mine 6 rare ting om meg selv:

1) Jeg har slått på brannalarmen i et stort kulturhus med over 400 mennesker i salen.. Det ble full uttrykning.

2) Jeg er ekstremt følsom i halsregionen, for dere som trodde det var umulig å "kjile meg".

3) Jeg har flyskrekk!

4) Jeg elsker sjokolade- er sjokoholiker! (kom kanskje ikke som noe sjokk..)

5) Jeg er redd for å ta i fisk!! ærsj! hehe

6) Jeg spiller lotto!!

De bloggerne jeg har "tikka" er: katrine, audi, jøran, anders, solveig og anne kathe

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Det kommer det kommer, må bare komme meg til Madrid først ! :p

1:08 AM  

Post a Comment

<< Home