Sunday, November 19, 2006

Helga i Oslo:)


Ja, da har jeg tilbrakt helga i Oslo, kom fredags ettermiddag og skal dra i morgen, mandags ettermiddag. Begge veiene reiser jeg med toget! Dette valget tok jeg for å være litt mer effektiv på min notatskriving til ped-eksamen;) Hehe...Har faktisk fått skrevet en god del sider på vei oppover, og skal gjøre det samme hjemover i morgen:)

Da jeg kom til sorgenfrigata på majorstua halv 4 fredag ble jeg godt mottatt av mine kjære venner! -som ventet;) De hadde dessuten også fått besøk av min nyervervede kompis fra Spania-turen min i sommer, Simon natt til fredag, så han var også der. Det var jo bare morsomt! (det var planlagt ja:P) På kvelden var det Hippie-party! Dette var jo såklart skøy!! Men jeg var ganske så trøtt, så holdt meg tilsynelatende veldig rolig, og la meg til å sove halv 2:P hehe...partypooooooper:P

På lørdag ettermiddag sendte jeg Simon bort med en kompis av han, Pål og dama hans( som han også hadde møtt i Spania i sommer). Resten av dagen brukte jeg på å møte noen andre kjente og kjære i Oslo, og hadde en relativt rolig kveld hvor jeg prøvde å lære Linda nettpoker da hun kom tilbake ca 01 på natta etter en lang da som barnevakt:P

Søndag var nok den kosligste dagen av dem alle, sto opp sent og dro direkte med Linda klokka 1300 for å møte tre skjønne jenter fra klassa vår på folkehøgskolen. Vi satt på cafè i 3.5 timer, og etter det hang jeg med Mk fortsatt i 2 timer til. Kjempekoslig å "catch up";) En masse jenteprat og oppdatteringer av forskjellig slag:D

0 Comments:

Post a Comment

<< Home