Saturday, November 04, 2006

Gangspærrrr sa du!!!! huff

Hehe, nå merker jeg plutselig at ikke formen er helt tipp topp! Jeg måtte overraskende danse hele catwalk-øvinga mi på torsdag, dvs dansa i nesten 5 timer! Lagde dansene osv osv..Det som var så morro var at jeg dansa med ei som er utdanna danselærer fra tyskland, så vi gjorde masse hopp og løft osv, å ja, i går trodde jeg at jeg var innmari stiv, men i dag..hehe, i går var peanuts!! hehe...er støl og alt gjør vondt, men morro var det, og slik blir altså mine torsdager og onsdager framover ei lita stund til..hehe

2 Comments:

Blogger Malene said...

Få litt fleire bileter av deg og kjæresten då. Har jo berre sett eit.

Og korleis går det på skulen og sånn då. Er lærar noko for deg?

3:09 PM  
Blogger Marthe og Kenneth said...

Hehe, æ har ikke digitalkamera eller kamera i d hele tatt..så d kan ta ti;)

D går bra på skolen, hektisk me innleveringa å grejer, og om 2 uka e d praksis! D bli arti!! jepp


enn me du!??!

10:03 AM  

Post a Comment

<< Home