Wednesday, April 11, 2007

Da var ferien ferdig..

Ja, det var godt med skikkelig fri ei uke! Herlig! Gjorde stort sett ingenting i ferien jeg!! Hehe.. Nå skal det legges til at det omtrent aldri har vært så dårlig påskevær som det var i år. Plutselig kom snøen tilbake..i APRIL!!! Å så ble det stort sett snøstorm resten av påska. Men jeg kosa meg masse jeg! (Bildet er tatt etter en liten påsketur med noen venner..Det her var 1 av de maks 20 min som det ikke snødde noe helt enormt! ...rett før vi dro hjem.. :P)

Neste uke skal jeg inn i en 3ukers praksisperiode gjennom skolen! Gleder meg masse til å se 5-klassingene mine igjen! Det blir show! Har til og med klart å tatt med delvis fri fra dansejobben min på steinkjer disse ukene også, så da blir det forhåpentligis litt roligere;)

1 Comments:

Blogger Malene said...

Legg ut llitt fleire bileter frå livet ditt då Marthe. Er ei stund sidan eg har sett deg, så det er liksom ikkje nok med desse blogbileta

3:57 PM  

Post a Comment

<< Home